fredag 10. august 2012

Hurra!!


God fredag alle sammen! 
Endelig fikk jeg det til,å endelig slipper jeg å gi slipp på denne bloggen.
Men bloggadressen er endret!


Men vist du har min gamle adresse som var drommeromdrommehuset.blogspot.com blir du overført til denne siden.
Men navnet blir endre.
Navnet på bloggen heretter blir 

Lykke i mitt hjerterom

Er så glad for at jeg slapp å gi helt slipp på denne bloggen,pjuuuh!

I går var vi på Tromsø sykehus med bittelillesøster,heldigvis kan vi senke skuldrene for alt var
i skjønneste orden.
Kommer tilbake med dette i et annet innlegg!
Ha en fiiin dag!

Stor glad klem fra Christina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com