tirsdag 28. august 2012

Jeg gir bort en gave..


..i sammarbeid med kortshop.no (min annonsør på bloggen).
Her kan du vinne et gavekort på et dørskilt til en verdi av 900 kr.
Litt info om de dørskiltene de lager :
(hentet fra nettsiden deres)
Vi lager eksklusive dørskilt i pleksiglass. Skiltene leveres med fester i syrefast børstet stål eller i en matt eloksert aluminium finish. Vi har dørskilt, nummerskilt og kan også lage skilt etter deres ønske. Skiltene leveres i klart pleksiglass eller med bakside i frostet, hvit eller grå metallic folie. Se de store bildene til hvert produkt for å få et bedre inntrykk av produktene.
drskilt1

Det du må gjøre for å være med på trekningen er å skrive
en hilsen hos meg & gjerne bli liker av facebook siden til bloggen (det er bare vist du ønsker det).
For dere anonyme som ønsker å være med,skriv kontaktinformasjon i hilsen du skriver.

Trekningen blir
Lørdag 15 september
Masse lykke til!

54 kommentarer:

  1. Hei, klart jeg vil være med. Kjempefint dørskilt!

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Jeg blir også gjerne m! Flott gi bort:-)

    SvarSlett
  3. Ååå, de er så fine!! Og selvfølgelig finner jeg frem liker-knappen;) Klem.

    SvarSlett
  4. Å, ja det hadde vært fint
    med et dørskilt ღ Har
    ikke det ennå... Så jeg
    vil gjerne være med på
    trekningen din ღ Klem fra
    Mette

    SvarSlett
  5. Hei!
    Sånt dørskilt har jeg tenkt på lenge, de er kjempefine! Før jeg går til anskaffelse av et slikt må jeg nesten prøve lykken her først! :)
    Er gjerne med i trekningen av et slikt!
    Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  6. Å så fin giveaway! Satt faktisk og så på disse skiltene i går, da familien vår nettopp har blitt komplett, og vi trenger et dørskilt ;) Så jeg vil gjerne være med på trekningen! Kjempefin blogg du har også, legger meg til som følger jeg :) Ha en fin dag! Synnøve

    SvarSlett
  7. Follow your heart and your dreams will come true!

    SvarSlett
  8. Så flott dørskilt! Sånn har vi lyst å vinne....:)
    Prøver lykken,
    hilsen Renata
    morogde4ungene@hotmail.no

    SvarSlett
  9. Så fine skilt!
    Tar et lykkelodd hos deg :)
    Ingrid

    SvarSlett
  10. Kjempe flott skilt!
    Jeg blir gjerne med i trekningen.

    Mvh
    Beathe
    beathe_henriksen@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Så flott skilt, slik et har jeg tenkt lenge på. Er gjerne med i trekningen.
    C

    SvarSlett
  12. Her mangler vi dørskilt,så det hadde vært helt greit å hatt et så fint ett;)

    SvarSlett
  13. De var lekre da. Jeg vil gjerne ha et. Liker deg på face gjør jeg og. ;)

    Klem

    SvarSlett
  14. Hei
    Det hadde vært midt i blinken for oss som bygger hytte! ( ikke det at vi har dørskildt hjemme heller... : ) )
    Krysser fingrene!

    SvarSlett
  15. HEIA,
    ÅH... JEG HAR SÅ LENGE ØNSKET MEG EN SLIK TYPE SKILT, SÅ NÅ BARE MÅ JEG BLI MED PÅ MOROA. SÅ SPENNENDE!
    HÅPER....
    BESTE HILSEN TOVE

    SvarSlett
  16. Hei hei..de var veldig fine, må jo bare prøve lykken !!
    Tvi tvi !!

    Hjertelig hilsen

    SvarSlett
  17. Å så fine, jeg prøver lykken :) Hade passet bra da vi pusser opp inngangspartiet.

    Andersen1983@hotmail.com

    Hilsen meg :)

    SvarSlett
  18. Heisan søte du. Selvfølgelig ønsker jeg å være med i trekning om det flotte dørskiltet. Vi trenger absolutt ett nå som vi er blitt så mange... Så jeg krysser både fingrer og tær.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  19. Heisan søte du. Selvfølgelig ønsker jeg å være med i trekning om det flotte dørskiltet. Vi trenger absolutt ett nå som vi er blitt så mange... Så jeg krysser både fingrer og tær.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  20. å sånt har eg ønska meg lenge så blir gjerne med:)hilsen:haugan67_@msn.com

    SvarSlett
  21. Hei, for et nydelig hjem du har. Hadde vært fint med et så fint dørskilt utenfor døren :) Hilsen Marielle marielst@online.no

    SvarSlett
  22. Hadde vært perfekt for oss som skal flytte etterhvert, til det nye huset:) Så jeg henger meg med.

    SvarSlett
  23. Æ vil gjerne være me i trekninga :)

    SvarSlett
  24. Jeg vil veldig gjerne være med! :) martii.blogg@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Dette må jeg være med på :) Har dørskilt selv, men kunne tenke meg å gi bort ett til min søster, som nettopp har bygd nytt hus. Det hadde hun nok blitt glad for :)

    SvarSlett
  26. Åååå, de er så fine!! Ønske, ønske!! Jeg er helt klart med ;oD

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  27. Jag är gärna med :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Så herlig!!
    Jeg blir med og prøver lykken:)
    Her ble dørskiltet tatt ned da vi malte huset i sommer...
    Det som hang der var fra -97 og det var malt på en mammamarihøne, en pappamarihøne og en guttmarihøne - da lillesnuppa kom tegnet jeg på en larve med tusj, hahaha:) Hun synd det var på tide med nytt nå siden hun har fyllt 13:))

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  29. Herlig give away!
    Prøver lykken, kunne trengt ett dørskilt;-)
    Klem

    SvarSlett
  30. Jeg vil veldig gjerne være med. Har tenkt på å få oss et sånt siden vi bygget huset i fjor sommer. Men så kom det en lillebror nå i mai, må nesten få være med på det han også ;)

    Ha en fin kveld.

    lene

    SvarSlett
  31. Å for en flott giveaway. Jeg blir gjerne med og prøver lykken :)

    elisabethbergstol@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Flotte dørskilt. Jeg prøver lykken.
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  33. Akkurat et slikt dørskilt som jeg ønsker meg, så jeg er vil gjerne være med og prøve lykken!!!
    Så mange fine bilder du har på bloggen din forresten :-)

    SvarSlett
  34. Veldig fint dørskilt. Jeg prøver meg. (meritatonnessen@hotmail.com) Merita

    SvarSlett
  35. Hei :)
    Etter å ha malt ytterdøren og pusset opp gangen, hadde dette vært den ultimate gledesnyhet for meg. :))) Nytt dørskilt. Kjempefint.

    Stinemhaaland@gmail.com

    SvarSlett
  36. Så morsomt med give-away! Må jo slenge meg på i håp om å vinne, får snart nytt inngangsparti så hadde vært kjekt med nytt dørskilt!! Når det er sagt så vil jeg bare si at jeg koser meg skikkelig med å lese bloggen din. Masse inspirasjon og så er det så koselig å lese bloggen din! Klem Karina A.

    SvarSlett
  37. Vi har faktisk ikke dørskilt, så det skulle jeg gjerne hatt. Disse ser jo bare lekre ut, så nå prøver jeg lykken.

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  38. Hei. Vil gjerne prøve lykken! Veldig fine dørskilt. Mvh Marianne(mahoent@online.no)

    SvarSlett
  39. Hei :-)

    Tusen takk for titten i den koselige bloggen.
    Vil gjerne få bli med i trekningen av det kjempefine dørskiltet,
    hadde passet ypperlig til min datter som flytter i ny lei i oktober.
    Ha en riktig GOD HELG!

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  40. Det dørskiltet hadde passet perfekt hos oss:-) krysser fingre for litt vinnerlykke.
    God helg til deg!
    Mvh
    marianne (@live.no)

    SvarSlett
  41. Klart jg vil være med jg også!
    God søndag<3


    Abida

    SvarSlett
  42. Fant din blogg i dag og tror jeg kommer til å få mye inspirasjon fra den til "huset" vårt :) )Har nettopp flytta sammen med mannen i vårt lille "dukkehus", hvor dette skiltet ville passet perfekt :-) Så jeg får prøve lykken :)

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  43. Flott dørskilt! Jeg er med på trekningen!
    <3 Marthe
    Marthe50@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Disse skiltene er kjempefine,så jeg vil gjerne være med.
    Fin blogg har du også:)

    Bjørg
    bhegg1980@gmail.com

    SvarSlett
  45. KJempefin blogg:) vil gjerne vinne det fine dørskiltet:)
    tovelaave@hotmail.com

    SvarSlett
  46. Så flott skilt...Likte det utrolig godt. Så denne sjansen kan man ikke la gå forbi.
    Hadde vært så fiiint på veggen her nå som vi maler huset hvitt...Lykke!

    Hilsen Hege-Mamma til 3
    heggund@online.no

    SvarSlett
  47. Det va jo bare rålekkert!
    Ønske mæ ett sånt :D

    God helg.
    Klæm til dæ!

    taskheim@gmail.com

    SvarSlett
  48. Liker dørskiltet, så blir gjerne med på trekningen!!:)

    Hilsen Karina ( karinabenj@gmail.com)

    SvarSlett
  49. Liker dørskiltet, så blir gjerne med på trekningen!!:)

    Hilsen Karina ( karinabenj@gmail.com)

    SvarSlett
  50. Liker dørskiltet, så blir gjerne med på trekningen!!:)

    Hilsen Karina ( karinabenj@gmail.com)

    SvarSlett
  51. Hei.
    Flott blogg du har, må si jeg ble sittende å lese en stund ja..
    Ønsker veldig gjerne å vinne slikt dørskilt, så melder meg på giveawayen din også ;)

    SvarSlett
  52. Hei

    Ett sånt har jeg også lyst på og blir gjerne med i trekningen :)

    Hilsen Edle :)
    edleo@c2i.net

    SvarSlett
  53. Jeg var så sikker på at jeg hadde meldt meg på. Men gjør det i allefall nå!! :) :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com