mandag 10. september 2012

F o t o blomst



Heisann!
Nei,det er nok ikke bare en blomst. Er jo en orkide,men denne orkiden fikk virkelig
gjennomgå i helgen. Med mine øvelser på å ta bilder på M (manuell),så ble denne et
usyldig offer. Tror heldigvis ikke den tok så veldig masse skader da.
Jeg elsker virkelig å ta bilder,å nå tror jeg at det blir fornying av kamera.
Selvom jeg syns at så mye penger er vel mye penger å bare bruke på ho mor,så
vet jeg at det vil bli godt brukt og verdt de pengene.
Jeg brukte litt av gårdagen på å lage et litt nytt “design” på bloggen,syns ikke det ble så
ille.

Nå er det ny uke,mandag står for dør..

Ønsker alle en kjempe fin dag

5 kommentarer:

  1. Fint ble det ;)
    Flink du er som øver deg på manuell...
    Jeg bruker stadig vekk "bestemorknappen" jeg!
    Nydelig bilde av orkidèn forresten.
    Ha en fin uke.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Orkideer er på topp 5 listen over mine favorittblomster, helt klart! :) De siste jeg kjøpte var fra Ikea og aldri har jeg hatt noen som har holdt så lenge! Tror ikke du kommer til å angre på å investere i nytt kamera, ikke minst pga alle minnene du kan forevige med bra utstyr :) Ha en finfin mandag! Klemmer

    SvarSlett
  3. Kjempefin layout har du fikset:)
    Du er så flink!!
    Bildet av blomsten ble vakkert ♥ Det er stas og prøve seg frem manuelt, jeg digger det, men har desverre litt liten tid til slikt for tiden:(

    Ha en fin fin dag:)

    SvarSlett
  4. Veldig fint bilde! :))
    Du er helt klart flink til å fange lyset og få frem flotte bilder.

    Skjønner utrolig godt hva du mener med at det er gøy å ta bilder. Jeg også elsker det, og tar faktisk aldri bilder i noe annet enn manuell. Jeg syns det er en del av det å ta bilder. Særlig med speilrefleks. Kunne aldri gått tilbake til auto, eller halvauto. Liker ikke å ikke ha kontroll. Har kanskje gått glipp av en del blinkskudd hvor jeg ikke har brukt innstillingene riktig, men jeg tror neppe jeg hadde kunnet det jeg kan om foto idag om jeg ikke hadde lært av den erfaringen manuell gir. Ikke for det at jeg er noe proff. Er langt fra utlært og får stadig en hel haug med aha-opplevelser. Flink eller ikke koser jeg meg masse med speilrefleksen og har en lang liste over utstyr jeg ønsker meg for å gjør foto enda litt mer spennende. :))

    SvarSlett
  5. Så nydelig bilde av lekker orkidé. Øvelse gjør mester, og lærer man å kjenne kameraet skikkelig blir bildene også kjempefine. Jeg må velge mellom nytt kamera eller ny makrolinse, trenger nok mest at alt nytt kamera egentlig så få kanskje ny linse komme etterhvert...

    Så fin bloggen din har blitt, det er deilig med litt forandring :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com