onsdag 5. september 2012

Midtimellomsøster



er både ei flott lillesøster og en kjempe flink storesøster ♥

Hjelper til så godt hun kan & elsker å plage storebroren sin,
vel det er vel det som kalles søskenkjærlighet,er det ikke??
Nydelig på mange måter,elsker kjoler og skjørt.. Og H&M kunne hun
vært inni i flere timer,så lenge hun får prøve klær.

Mamma elsker deg,lille venn ♥

Idag koser vi oss inne,bittelillesøster sover nå,jeg & midtimellomsøster koser oss med pleddet og film.
Onsdager slik denne er herlige onsdager.

Ønsker dere alle en fin dag


5 kommentarer:

  1. Så pen jente! <3 ha en nydelig dag!

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde av en nydelig jente :-) Ha en fin onsdag :-)

    SvarSlett
  3. Så søt hun er, og så utrolig koselig innlegg :-) Takk for støttende hilsen inne hos meg.
    God klem Marlen

    SvarSlett
  4. Herlig blogg du har og ei nydelig jente :) Legger meg til som følger hos deg ! Ha en fin kveld. Klem fra Wanja

    SvarSlett
  5. Så skjønn midtimellomsøster er, her lyser det godhet lant vei :-) Høres herlig ut med en rolig innedag. Her hører pledd og varm te med til kveldene nå, særlig etter noen timer ute for å se storebror spille kamp.

    Ønsker deg en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com