søndag 14. oktober 2012

G o d l ø r d a g




God lørdagskveld alle sammen!
Her nyter vi en rolig lørdagskveld hjemme.
Viser noen bilder fra spisestuen idag. Har flyttet spisestuen inn i det som vanligvis bruker
være tvkroken,hvorfor? Jo,fordi sofan vår er solgt og vi har bestilt ny.
Den nye sofaen er såpass stor at den ikke får plass i denne kroken.
Legger ved en link her,så kan dere se hvilken sofa det er .. HER .
Bestilte denne i fargen sand,iløpet av neste uke har vi denne. Gleder meg! 

290.CR2

Ser at det blir mindre blogging om dagene,bildene som jeg tar i full fart legger jeg
gjerne ut på instagram. Følg meg gjerne der!
Men det skal bli andre boller nå,mer blogging. For savner det egentlig!
Prøver å være flink å stikke innom bloggere,men ikke alltid tiden strekker til.
Håper dere trofasten lesere holder ut med meg,jeg er straks tilbake!

Ønsker dere alle en vidre fin kveld

Klem fra meg

5 kommentarer:

  1. Veldig flott spisestue ☺
    Håper du få en flott lørdagskveld videre! klemmer fra Nina

    SvarSlett
  2. Så flott du har det, nydelig spisestue!! Og skikkelig fin sofa dere har bestilt, nice!!

    Ha en fiin lørdagskveld!!

    SvarSlett
  3. Ohh, lekker sofa, det blir stas tenker jeg:)
    Må ha stooor sofa nå som dere er så mange ♥
    Flotte bilder fra spisestuen:)

    Ha en fortsatt fin helg:)

    SvarSlett
  4. Deilige bilder <3 og inspirasjon i de.
    Da er vi flere som synes tiden løper av gårde, men når sant skal sies, så er jeg ikke god på instagram om dagen heller. Jeg rekker det på en måte ikke ..
    Klem for en god søndag !

    SvarSlett
  5. Så koselig:) Når kommer den nye sofaen? Blir spennende!!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com