lørdag 3. november 2012

Svart & hvitt




G O D fredag til alle sammen!
Her koser jeg & jentene oss hjemme,ute er det ordentlig vinterstemning & håper det holder
seg slik fremover.
Sist uke ble noen godbiter med meg hjem,dette tenkte jeg å vise dere nå.

034.CR2

Føler at stuen begynner å bli bra nå,har bestandig følt at det har vært ok i stuen,men nå
føler jeg at det blir mer og mer hjemmekoselig. Det er en følelse jeg liker.
Nå er det bare resten av stuen igjen,sofakroken er jeg fornøyd med nå.

037.CR2

Nye gardiner er også kommet opp,i fargen sand. Jeg tenkte det ville bli fint med noen
annet enn bare hvite gardiner.
Hva syns dere?

Håper alle sammen har en fin start på N O V E M B E R

Klem

8 kommentarer:

  1. Oi, her var det MYE fint!
    God helg :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig stue :) Og fin blogg, likte meg her! God helg! Klem Ane

    SvarSlett
  3. nydelige stemningsfulle bilder! herlig stil. Ønsker dere god helg:) fredagsklem fra Lillan:)

    SvarSlett
  4. Kjempeflott!!
    Har gardiner i samme farge her i huset og, og det er mannen sitt ønske, hihi:)) Jeg kunne gjerne hatt lameller i stedet, eller ingenting, men han MÅ ha gardiner for kosen, og jeg er jo litt enig da, blir mer hjemmekoselig egentlig:))

    Er så fint hos dere atte ♥

    SvarSlett
  5. Kjempefin og så koselig det er blitt i stuen deres :)
    Lenge siden sist jeg har vært her så nå har jeg mange fine innlegg å se på ;)
    Håper du får en flott helg :)
    Klem Anette ♥

    SvarSlett
  6. Heisan søte du. Flotte bilder fra stuen din. Likte gardinene kjempegodt.

    Har foresten en liten award til deg på bloggen min, hvis du vil ta imot den ;)

    Ha en fin kveld videre.
    :) Susanne

    SvarSlett
  7. heisann :)tittet litt rundt og havnet her hos deg :) Veldig fin blogg :) har barn på samme alder, jenter 3år og 2 mnd :) la meg til som følger :)

    Ha en fin uke, klem fra Malin :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com