onsdag 19. juni 2013

Gi bort gave | Kortshop




1 lodd for kommentar
1 lodd for følger av bloggen min
1 lodd for at du liker facebook siden min

Heldige meg har fått en gi-bort-gave fra kortshop.no.
De har utrolig fine kort til barndåp,konfirmasjon,bryllup,takkekort,osv osv
Jeg selv bestilte derfra til barndåpen,takkekort & julekort. Er strålende fornøyd!

Trekning : Lørdag 6 juli !!

Lykke til!!

Psst. har du ikke blitt med på Gavedrysset del 1,kan du trykke her så kommer du til innlegget der du kan
vinne gavekort på 500 kr fra moolo.


12 kommentarer:

  1. Vil gjerne være med - 3 lodd til meg :)

    Hilsen HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  2. Så gøy med giveaway og eg har veldig lyst å være med og tar 3 lodd eg:)
    Må sei at det er så koselig å titte innom bloggen din med så fine bilder,blir inspirert eg:)
    Ønsker deg ein fin fin dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Gratulerer med mange besøk....

    prøver lykken med 1 lodd jeg:)

    Hilsen Renata
    morogde4ungene@hotmail.no

    SvarSlett
  4. Heisann,da går eg for full pott:)
    Ha en nydelige dag,her skinner solen idag(wiiii)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  5. Blir gjerne med på denne også. ;)
    Trekker 2 lodd (kommentar og følger).

    SvarSlett
  6. Denne blir jeg gjerne med på:)
    2 lodd på meg (følger og kommentar)
    klem nina

    SvarSlett
  7. Jeg vil veldig gjerne være med på denne også jeg:)
    To lodd på meg:)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med så masse besøk! Fast leser både her og på instagram! Tar 3 lodd! God helg!
    Klem Karina

    SvarSlett
  9. 2 lodd til meg:-) (Skulle hatt tre, men fant ikke ut hvordan jeg kunne bli følger av bloggen.. Men jeg følger deg på instagram da.)
    Hilsen Wenche.
    wenche@ntebb.no

    SvarSlett
  10. Må være med på denne og :)
    3 lodd
    (eller 1 dersom det ikke går an å bruke "likingen" av facebook og følgingen av bloggen på begge gavedryssene...?)

    Mvh
    Ingrid

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com