mandag 17. juni 2013

Fotooppdrag i vakre omgivelser





Søndagsturen vår i går gikk til vakre omgivelser på en plass i nord som heter kjønna.
En nydelig plass der både vi & barna likte oss.
Ei venninne som jeg ble kjent med for ca 7 år siden har flyttet opp til nord igjen.
De har gård der med 2 lamaer,veldig mange sauer,høner,kaniner osv.
Kjempe koselig!
Men årsaken til at jeg var der,var ikke det. Hun har utdannet seg som hudpleier
& driver nå egen hudpleier salong.
Hun ville at jeg skulle ta bilder mens hun tok behandlinger i naturlige omgivelser.
Så nå har jeg ihvertfall noen 500 bilder og se igjennom.
GØY!

Håper alle sammen hadde en fin søndag
&
får en fantastisk start på ei ny uke!
KLEM

5 kommentarer:

  1. Å SER OG HØRES HELT IDYLLISK UT
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Nydlige bilder,drømte meg helt bort;)

    Fin fin mandag!
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  3. Så utrulig nydelige omgivelserog ta bilder i,heilt herlig når det finnes så vakre plasser:)herlige dyr der og,liker slike naturlige plasser eg,stille og roligt❤

    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Fine bilder :)
    Lamaer høres jo unektelig litt spennende ut da :)

    Ha en fin uke!!!

    SvarSlett
  5. Så utrolig flotte bilder og blogg, veldig kjekt du stakk innom meg slik at jeg fant deg!

    Vi er veldig heldige som har en slik bestemor, hun gav oss det pusher vi trengte med husmalungen.

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com