tirsdag 4. juni 2013

Konfirmasjonsbilder

 
                       168.CR2171.CR2178.CR2187.CR2                       212.CR2247.CR2260.CR2264.CR2
 
 
.. nå skal jeg vise dere noen bilder jeg tok i fjor av noen søte tvillinger.
Disse tvillingene har jeg kjent siden de var 6 år. Så det begynner jo å bli noen ord siden.
Kjempe artig at jeg fikk ta bilder av de,så flotte & fotogene jenter er ikke vanskelig å få fine bilder av.
 
Ønsker alle sammen en flott ettermiddag,her er vi snart klar for middag & fotballkamp for storebror.
¨
Klemmer fra Christina

1 kommentar:

  1. Så koselige bilder:) åsse så flink du er å ta bilder:-)
    Eg har også tvillingjenter,men dei er bare 9 år:) ennå noen år til konfirmasjon( heldigvis:) )

    Fin tirsdagskveld!
    Klem Siv Mette

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com