tirsdag 18. juni 2013

Gi bort gave | Moolo


I anledningen snart rundet 500 følgere syns jeg det er på sin plass med et liten
GAVEDRYSS!
Nettbutikken du kan vinne gavekortet på finner du HER .

Det du må gjøre for å kunne vinne er :

1.lodd for kommentar her
1. lodd for følger på bloggen min (den finner du helt nederst på siden min)
1. lodd for å like facebooksiden min  (en “knapp” i høyrekolonne tar deg rett til facebook siden)

Trekning : LØRDAG 6.JULI

Lykke til!
Ps. Flere gavedryss kommer etterhvert

Klemmer

19 kommentarer:

  1. Gratulerer med så mange følgere!!:)
    Jeg har fulgt både bloggen din og Fb lenge så da blir det 3 lykkelodd på meg!!:)
    Ha en fin dag:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  2. Så moro:) gratulerer med så mange følgere, vel fortjent:) Jeg hiver meg med på gavedrysset ditt og trekker 3 lodd:)

    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Du har en nydelig blogg!

    Ha en strålende uke! - snart sommerferie *juhu*
    STOR KLEM
    anette

    SvarSlett
  4. Kjekt! Gratulerer!

    Skulle innom for å ønske deg en god sommer, og så var jeg så heldig å ramle innom en giveaway;) Blir gjerne med på loddtrekningen og tar alle tre loddene jeg;)

    Nydelige bilder du tok på søndagsturen din!

    Ønsker deg en deilig sommer
    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. 2 lykkelodd på meg :)

    Herlig blogg du har.

    SvarSlett
  6. Åååå så gøy:)3 lodd på meg:)gratulerer med så mange følgere!
    Klem klem

    SvarSlett
  7. Jeg tar 1 lodd, jeg.

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  8. Hei og hopp flott giveaway :)
    Trekker 2 lodd, kommentar og følger :)
    Dette var en fin blogg som jeg nok ikke har vært innom før, alltid gøy å finne nye flotte ;)
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  9. GRATULERER!
    Blir mer enn gjerne med på feiringen, trekker meg 3 lodd :)


    Hilsen HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  10. Da kaster eg meg på her også i samme sleng, 3 lykke lodd på meg:)
    Klem..

    SvarSlett
  11. Gratulerer! :)
    Prøver gjerne lykken med 2 lodd (kommentar og følger).
    Ha en trivelig torsdag! :)

    SvarSlett
  12. Gratulerer! Jeg fant bloggen din for ikke så lenge siden og er støtt og stadig innom for kikke :)
    Jeg prøver lykken med 2 lodd!
    Mette

    SvarSlett
  13. Gratulerer med så mange følgere. Jeg trodde jeg fulgte bloggen din jeg. Men nå ble jeg følger nr. 499:)

    For en skjønn nettbutikk moolo var!

    Da blir det 2 lodd på meg:)

    SvarSlett
  14. Hipp hurra for deg! Vel fortjent! Tar 3 lodd!!
    Klem Karina

    SvarSlett
  15. Jubel og glede for mange følgere! Skjønner de vil følge fine bloggen din :-) Jeg er gjerne med på giveaway! Og tar to lodd - kommentar og følger :)

    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  16. Hei:)
    Gratulerer med så fine følgertall, så gøy:)
    Jeg vil gjerne være med i trekningen, og trekker 3 lykkelodd!
    God sommer:)
    Annelise

    SvarSlett
  17. Hei.
    Slenger meg gjerne på denne give-awayen.
    Veldig fin blogg du har!

    3 lodd på meg

    Mvh
    Ingrid

    SvarSlett
  18. Gratulerer! Jeg er med, med et lodd! A-M

    SvarSlett
  19. hei. ja eg vil være med 2 lodd tar eg....Sommerklem fra Ann Elin

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com