mandag 16. september 2013

Foto | Et lite splash..


God mandagsmorgen! 

Det er gøy å leke med kameraet og vann,så lenge de ikke treffer hverandre.
Heldigvis gikk dette fint i går.

Syns det er bra og prøve ut kameraet med forskjellige innstillinger. Da kjenner man 
plutselig kameraet mye bedre.

Så det anbefalles!

Nå er fotostudie utstyret på vei hjem til meg,regner med jeg har det her iløpet av uken.
Jeg gleder meg!

Er det noen som ønsker at jeg fortelle litt om innstillningene som jeg bruker ??

Ha en fin dag!

Legger ved dette bilde i mandagsutfordringen hos 
Helene .. Utfordringstema er fantasi!


16 kommentarer:

  1. Wow så stilig!
    Flink du er. Fortell gjerne litt om instillinger. Så lenge du gjør det på t-skje stadiet ;o)
    Jeg er helt grønn når det kommer til kamera og bilder.
    Eneste jeg kan er...ingen blitz, og av med alle lamper :oP
    Ha en nydelig uke!
    Klem Susanne

    SvarSlett
  2. Fantastisk bilde...:O) ha ein fin start på veka. Klem fra Ann Elin

    SvarSlett
  3. Så stilig! Ser nesten ut som en prinsessekrone!
    -Margit-

    SvarSlett
  4. Så utrolig tøfft bilde! Ja, takk. Vil gjerne høre om innstillinger... Er veldig glad i å ta bilder. Men har ennå mye å lære...
    Fikk forresten gavekortet fra kortshop i dag. Takker! :)

    Ønsker deg en flott uke!

    Mvh
    Ingrid

    SvarSlett
  5. det er jo flott og lykke til med studio :-)

    SvarSlett
  6. Mycket fin bild med härliga färger och fint splash! :)

    SvarSlett
  7. Utrolig kult bilde, du har talang. Vil meget gjerne vete hva du bruker <3

    Klem

    SvarSlett
  8. Så cool bild! Jag lär mig om min kamera lite allt eftersom, det får ta sin tid.

    SvarSlett
  9. Det var en härlig bild. En dykning av något grönt.

    SvarSlett
  10. Ja, innstillinger er interessant! Er ganske fersk med digital SLR.

    SvarSlett
  11. Stilig bilde! Har ikke prøvd meg på slike vannbilder ennå,
    har så mye annet å øve på:-) Men det ser morsomt ut og resultatet var jo strålende!
    Ha en fin uke!
    Helene

    SvarSlett
  12. Fantastisk flott bilde❤
    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  13. Kunne godt tenkt meg at du skreiv litt om innstillinger du bruker:)

    SvarSlett
  14. Kult bilde!!
    Skriv gjerne alt du kan, hehe:))

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com