mandag 9. september 2013

Foto | Høstfarger & Ekorn

Canon EOS 7D | Sigma 18-200mm 1:3.5-6.3

God mandagsmorgen! 
En ny uke står for tur & vi er kommet oss godt inn i september.
Måneden med de fineste & vakreste farger!

Canon EOS 7D | Sigma 18-200mm 1:3.5-6.3

Før sommeren hadde vi også besøk av opptil 3 ekorn samtidlig. 
Nå har jeg bare sett 2,men jeg håper de blir her hos oss!
Koselig med slikt et dyre & fugleliv rundt oss. 

Canon EOS 7D | Sigma 18-200mm 1:3.5-6.3


Det eneste som minner om sommer er disse som enda står utrolig fint
i blomsterkassen på verandaen. Resten måtte jeg kaste,men disse skal få stå
en stund til. 

God 9.september & godt valg! 

K L E M 

2 kommentarer:

  1. Så vakre bilder:) høsten er absolutt den flotteste tiden pp året. Så mye flotte farger:)

    Ha en fin dag. Klem

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder. Jeg har byttet ut alt av blomster til vintergrønt og lyng, litt deilig det også.

    Ha en fortsatt fin dag.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com