tirsdag 10. september 2013

Foto | Nytt redigeringsprogram


God tirsdagsmorgen! 

Ble valget slikt du hadde håpet? 

Vel,her i huset hadde vi ihverfall ønsket om et regjeringsskifte,og det fikk vi! Så vi sier oss fornøyd med det.  Tror vi har godt med litt forandringer!

Vel,tilbake til innlegget.. Jeg har prøvd ut et program for Mac`en som heter Aperture .
Dette bilde er redigert med det. Alltid spennende med noe nytt,så får jeg se om jeg 
liker dette så godt at det er noe jeg ønsker å bruke.

Jeg er ikke den som redigerer bildene mine så forferdelig mye,men litt må jeg
av og til gjøre med bildene. 

Har du prøvd dette? 

God tirsdag 

2 kommentarer:

  1. jobber selv med lightroom :-) super bilde !

    SvarSlett
  2. Herlig med ekorn rundt knuten,
    de er morsomme og vakre.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com