lørdag 7. september 2013

Tanker | Litt forandringer på bloggen



Jeg har jo denne bloggen også har jeg jo fotobloggen http://christinamariphoto.blogspot.no .
Vel,det blir nå litt tungvint med to blogger. Plutselig glemmer jeg den ene,så glemmer jeg
den andre. Det ønsker jeg jo ikke,men på mange måter har jeg egentlig nok med en..
Da tenker jeg i forhold til tid. 

Jeg er veldig glad i fotografere,men jeg er veldig glad i og fotografere mye annet,
ikke bare interiør. Denne bloggen har hatt hovedfokus på interiør. Dette tror jeg at jeg blir
og endre litt på. Det vil ikke si at jeg kommer til å slutte med interiør. 
Men jeg kommer til å dele mer bilder av alt jeg fotograferer. 

Derfor blir nok navnet litt endre,men håper virkelig dere følger meg selvom. 

K L e M 


1 kommentar:

  1. Jeg sitter og ser på innlegg etter innlegg, det finnes mange interiørfotografer der ute, mange med lik stil - men fy søren for et kamera du må bruke, sylskarp fokus - denne siden skal jeg følge med på :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com