mandag 6. januar 2014

Januar - Lysere tider


God mandag! 
Da var hverdagen her hos oss. 
Storebror er sendt avgårde på sin første skoledag
i 2014. Herlig at hverdagen henter oss tilbake.



Noen som også er godt er at det er blitt januar.
Lysere tider går imøte med oss. 
Og om ikke lenge får vi besøk av sola igjen.
Den følelsen er så herlig! 



Inne har det også blitt lysere,lettere og mere luft.
Sånn er det alltid etter jula. 

Nå gleder jeg meg bare til vårblomstrene dukker opp i 
butikkene. Spesielt perleblomst. Den er så nydelig.

Håper helga var fin hos deg.
Klem fra meg!

2 kommentarer:

  1. nydelige bilder , perfekt stilleben !

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig hilsen♥
    Nydelige bilder av vakkre roser:)
    her hos oss var det også fullfres, jobb, barnehage, middag, klesvask osv...
    Gleder meg til og titte innom deg igjen:)
    Legger meg til som følger:)
    Klem Mari

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com