onsdag 19. mars 2014

Oj,hvor tiden går..

.. men bloggen består enda. 
Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke har prioritert den mer,
men har vært mye annet som er blitt prioritert,å da havner
desverre bloggen ned på lista!
Ikke har jeg vært noe flink å oppdatere meg på deres blogginnlegg heller *trist*





Nå er det så deilig at det er blitt lysere dager,mye mer gøy og fotografere da.
Så forhåpentligvis kommer det flere innlegg i tiden fremover,for jeg savner bloggen.

Ønsker alle sammen en fin onsdag.
Klem fra meg. 

3 kommentarer:

  1. Så fine bilder:)håper å sjå og lese fleire innlegg fra deg framover!
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. men flotte bilder ta du fortsatt !

    SvarSlett
  3. Det er noe i det at når lyset er tilbake, så er ting mye mer spennende å fotografere :), flott å se :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com