mandag 16. juni 2014

[FOTO] Sommerfugl


God mandag! 
Sommerfugler & macrofotografering er jo 
utrolig gøy.


Akkurat her oppe i nord er vi vel ikke 
så heldige med så veldig mange
forskjellige typer sommerfugler,
men noen er det nå.


Disse ble tatt forrige uke rett utenfor huset
når solen skinte & sommerværet var her.
Nå er det kaldt,2 + og snøen har vist seg igjen ......


Har vært enda lenger nord i helgen,
ved Bardu på fotballcup.
Kjempe artig,men en kald opplevelse.
Neste år blir vinterklær pakket med.

Håper dere får en fin uke.



6 kommentarer:

  1. Tusen takk for trivelige ord i bloggen min, slik settes stor pris på og uten!! hadde jo jeg aldri funnet frem hit, og da!! hadde jeg blitt lei meg da, alt jeg hadde gått glipp av :-) Nydelige sommerfugl du, ikke enkel å fange i linsa, men su og du så glad en blir når de gjør det, juhuuuu da jubler en på innsiden over å lykkes.

    Legger meg til som følger jeg om det er greit, her vil jeg se mer, og OM du nå er på FB har vi en egen gruppe for `Fotoblogger` der, så om du har lyst legger jeg deg mer enn gjerne til.

    Anne.

    SvarSlett
  2. Så jättevackra bilder !! Ska själv precis gå ut på terrassen med mitt macro ojektiv och se om jag kan fånga en fjäril. De finns ju där men sitter sällan still som din ;-)

    SvarSlett
  3. Även hos oss finns varningar om snö, får se hur det blir. Kul att få se några somriga bilder hos dig i alla fall!

    SvarSlett
  4. Jättefina bilder, så skarpa och så bra fokus! Fjärilar och blommor är vackra tillsammans :-)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com