torsdag 3. juli 2014

[FOTO] Helgetur


God torsdag!
Siden mannen ikke har tatt ferie enda,blir det noen
helgeturer med campingvognen.
Oj,så vi koser oss.


Vi kjørte nordover til Lian`s Caravan,for å bytte 
campingvogndør.


Været var stårende den helga & vi koset oss masse. 


Noen dyr fikk vi også sett,før vi dro vidre til Finnsnes.


"Heeeer kommer jeg" 


Mine tre hjertegull 


Minstevennen min koser seg på en lekepark.


En andemor med barna sine. 

Nå er det bare litt over ei uke,så blir det ferie på oss.
Da går turen nedover sverige
Vi gläder oss!

Håper dere lesere har noen fine dager.

4 kommentarer:

  1. Veldig fine! Klare og fine, og nydelige farger :)

    SvarSlett
  2. At dette er et sommerparadis, det kan man jo lett se :-)

    SvarSlett
  3. Så fine og klare bilder :)
    Skikkelig sommerstemning!

    Ha en fin sommer :)

    SvarSlett
  4. Herlige sommarbilder! Så fine unger du har :)
    God ferie og fortsatt god sommar til deg og dine:)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com