tirsdag 16. september 2014

Gabriella 2 år og 3 mnd


Tenk,tiden som den flyger.
Plutselig har vi ikke noe baby lenger,
men er jente som begynner å få virkelig sterke 
egne meninger. 
Ei jente som kan kle på seg selv,spise selv & forklare kort 
og grett hva hun ønsker eller ikke ønsker.



Hun kan si mange ord.
Favoritten på tv´n evt ipad`n er DORA & MIKKES KLUBBHUS.

Disse er gode programmer som også lærer barna noe! 
Hun elsker katten vår Lurifax & vil mer enn gjerne ha han på fanget 
mens hun sitter i sofaen.

Hun er blid,bestemt og veldig god. 
Mammadalt til tusen,noen mammaen syns er kos!
Mammaen nyter tiden hjemme sammen med 
snuppa & vet at denne tiden er så dyrebar.

Nå er snuppa & resten av søskenflokken i seng,
så nå tar mammen en velfortjent pause fra mammarollen 
& slapper av i sofaen.

Ha en god kveld!


3 kommentarer:

  1. Så søt, og så fint navn ho har :)
    Bare nokre veker mellom min lille toåring og ho her da. Fin tid, nyt alt du kan :)

    SvarSlett
  2. For ei herlig prinsesse ♥ De har ofte sterke meninger disse små og det er på godt og vondt, men det kommer jo godt med når de blir eldre og skal stå i mot press fra andre ;-) Jeg synes årene går så fort og før man vet ordet av det har man store og uavhengige barn som man nesten ikke ser snurten av :-O

    Ha en herlig dag!

    Klem
    ANett

    SvarSlett
  3. Takk for koselig kommentar på bloggen min :)
    Jeg skal innrømme at det ikke har vært fullt SÅ masse bevegelse og trening de siste dagene, men tiden har gått med til pakking og flytting!

    For en nydelig 2-åring du har :) Gratulerer med gårsdagen til henne!!

    Tror ikke jeg har vært innom deg før, så må bla meg litt nedover å bli litt kjent her :)
    Ønsker deg en flott ettermiddag og kveld.
    Klem fra Christine

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com