tirsdag 23. september 2014

I hjemmestudioet mitt med lillesøster og storesøster


God morgen! 
I går tok jeg med lillesøster i huset for noen bilder nede i kjelleren.


Så moro syns nå jeg det er,å det så ut som lillevennen koset seg også.





Min drøm er nok å kunne holde på med dette hverdag

Gi mennesker rundt øyeblikkene jeg fanger på veggen.
Og i barna,familien,bruden osv en god opplevelse å være
foran kameraet mitt.

Det er jo lov å drømme..en gang blir nok drømmene sann!

Ha en fin tirsdag 

5 kommentarer:

  1. Åå, heldige du som har studio i kjelleren! Det drømmer jeg også om.
    Lykke til med drømmen videre, kanskje du får leve den ut en gang i fremtiden :-)
    *Hilde*

    SvarSlett
  2. Flott bilder, og nydelige jenter ツ
    Du er kjempeflink!

    SvarSlett
  3. Så utrolig nydelige bilder! Du er kjempe flink :-) Gjerne lag et tips-innlegg. Det trengs nå som det er mørkt hele dagen! God høstferie og klem fra Monica.

    SvarSlett
  4. Fantastisk fine bilder, dette kan du virkelig!!! :)Sitter å betrakter bildene dine....:) Klem Ann Elin

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com