tirsdag 20. januar 2015

God ny uke alle sammen


Heisann! 
Da har vi startet på en ny uke & enda en uke der at lyset 
er litt lenger her enn forrige uke. 
Det er deilig å tenke på.
Håper alle sammen har det fint i hver eneste 
lille krok i vår langstrakte land.



Mange tanker kommer ang blogginga når man ser at instagram ta mer og mer over 
for bloggingen.
Jeg syns personlig det er trist & tviholder på bloggen min.

Er dere flink til å blogge? Stikke innom andres blogger & legge igjen
noen ord? 
Føler absolutt jeg må ta meg selv i nakken der.

Klem Christina 


2 kommentarer:

  1. Jeg liker bloggene bedre enn instagram og kommer ikke å bytte :-)

    SvarSlett
  2. Deilig at det blir lysere og lysere:)
    Her vokser snart snøen over huset, så det blir veldig lyst med all snøen og:)

    Jeg og tviholder på bloggen, men er nok ikke like flink og oppdatere, og heller ikke og kommentere som jeg en gang var :)

    Ha en fin fin dag, snart helg"!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com