lørdag 28. mars 2015

Å du herlige påskeferie ♡



Håper dere nyter den! 
Det gjør vi 
Klem ♡

8 kommentarer:

  1. nyt ferie _:-) jeg må jobbe :-( flotte bilder !

    SvarSlett
  2. Veldig koselig rundt bordet hos dere! Likte det øverste bildet veeeeldig godt!!
    Ønsker deg og dine en riktig God Påske!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  3. Herlige bilder:)
    Nyt påskeferien:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Det er herlig ♡
    Så koselig dekket :))

    SvarSlett
  5. önskar dig en jättefin Måndag
    kramar

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder som vanlig og jeg strever, men det kommer seg sakte men sikkert. Tusen takk for fine ord. Ha en riktig fin påske.

    SvarSlett
  7. Så fin blogg du har! Mange flotte bilder! Koselig piketitter i innlegget under. kjekt du la igjen spor hos meg slik at jeg fant bloggen din.
    Ønsker deg en fin påskeuke.

    SvarSlett
  8. Åh vilka ljuvliga bilder!
    Önskar dig en jättefin Glad påsk
    Kramar

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com