torsdag 19. mars 2015

Hverdagen


rusler avgårde og vi må bare følge med!
I går vasket jeg soverommet,ordnet & la på nytt sengtøy. 
Er vel ikke noe annet som er bedre i verden enn å legge seg i 
nyvasket sengtøy og nyvasket soverom. 
Deilig!


Morgen idag startet med å få mellomste vennen i barnehagen.
Egentlig drar hun med pappaen,men idag ønsket hun og sove litt lenger.
Å det må være lov det,så bar det hjem på mammaen til en god varm
kopp kaffe. 


.. så nå skal jeg fortsette og nyte hverdagen 
sammen med minste vennen. 
Litt vasking må vel til,det er jo tross alt
torsdag idag.

Håper dere alle får en nydelig torsdag!
S n a r t  h e l g ! 




3 kommentarer:

  1. Så hyggelig at du vil følge bloggen min og for en delikat blogg du har selv. Den vasen fra Kähler er så fin og jeg skulle også gjerne hatt den, men jeg ser den over alt og tror derfor at jeg kjøperwn annen. Jeg trenger en ny til hytta. Ønsker deg og din nydelige familie en god helg som snart kommer.

    SvarSlett
  2. Flotte bilde, og Ranunklane er berre herlege !

    God helg frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Hei på deg;)
    Tror det må være den beste hverdagslykkefølelsen å få legge seg i rent og nytt sengetøy;);)
    Ønsker deg en herlig fredag og god helg!
    Klem Silje Marie;)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com