onsdag 27. mai 2015

Irriterende nøye [ foto ]



.. det dufter så nydelig når den endelig åpner seg litt 
Peoner er de vakreste av di vakreste,syns nå jeg.

I går brukte jeg mange timer for å få ordnet på kameraet mitt.
Fokuset var plutselig ikke der jeg ville.
Så da måtte jeg få ordnet det Ser ut som jeg klarte det,ihvertfall ble det bedre.
Kanskje noen små justeringer må til,men er fornøyd med at det ble bedre.

Av og til hadde det nok vært veldig bra å ikke vært så irriterende nøye når det 
kommer til bilder,men pytt pytt. For leve med det.


et siste bilde av Lurifax,tatt i går kveld kl 0015. Da var jeg endelig ferdig,og måtte
ut å prøve kameraet litt ut.
Sove kan man gjøre når man blir gammel.. 

Håper alle får en fin onsdag.

K L E M 
christina

1 kommentar:

  1. Du har da virkelige alltid styr på fokuset ;)
    Mitt fokus er også litt ute og seiler, og det har vært sånn så lenge at jeg nesten vet hvor mye utenfor jeg må sikte for allikevel å få det i fokus ;/ men jeg burde virkelig få orden på det! Er det veldig vanskelig? Fulgte du en oppskrift på nett for å gjøre det? Tips mottas gjerne! Nå skal jeg snart nordover (til Tysfjord) på sommerferie, så nå må det bli varmt i nord også!
    God natt til deg! Klem Kristine

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com