søndag 24. mai 2015

Tur til øverste Lavoen .


.. fra 1.klassen & til og med 10 klassen på Skjomen skole hadde vi en dag i uken hvor
vi gikk ut å nøyt naturen.
Torsdag var dagen.
Når jeg begynte på ungdomsskolen,var den øverste Lavoen stede vi dro til.


Idag tok jeg med meg mann & di to største barna med opp dit,tenk at det er allerede
15 år siden sist jeg var der oppe.


moro å se at mange utav tingene der oppe er akkurat som det
en gang var da jeg var barn.


fint vær fikk vi også på turen,så alt i alt en kjempe fin tur
sammen med di beste jeg vet.

Minste vennen var sammen med mormor 
& beste,men når hun blir litt større skal også hun få være med.

Neste gang tar vi med oss pølser og griller der oppe.

Nyt resten av 1.pinsedag.

Klem Christina

2 kommentarer:

  1. Det så ut som en superkoselig tur! Alltid stas å gå på skogstur med barna, det er en av mine favoritting å gjøre med dem :) Da er de alltid blide, hehe ;D

    Så UTROLIG fine bilder i det siste! Du har virkelig en egen evne altså!
    Håper du nyter fridagene :)
    Klem Kristine

    SvarSlett
  2. Mange fine bilder på din blogg. Takk for titten.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com