lørdag 25. juli 2015

Sommerminnene





fra 14 dagers campingliv er pakket i sommer-minne-ryggsekken vår .
Har hatt vakkert vær,masse fine natur landskaper og flotte gater fulle av folk. 

Disse fugle bildene er fra Hudiksval,en flott by som vi stoppe opp i.
Det var en hel park full av fugler. Og di kom gladelig bort til oss .

Ungene syns det var sikkerlig gøy og mor i huset fikk noen fine bilder.

Nå har vi heldigvis enda ett par uker med ferie,så vi skal kose oss vidre
og ta noen små turer med vognen og skape enda mer minner.

Håper alle har en fin sommer.

(er litt fortvilet for at jeg ikke har blogget på over en måned,men det blir vel sånn av og til.. kommer sterkere tilbake ;) )

Klem Christina

3 kommentarer:

  1. Så fine bilder!
    Campinglivet er herlig med små barn:)

    PS: Litt deilig å ta bloggefri en stund på sommeren:))

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder :)

    Ønsker deg fortsatt fine dager

    Sommerklemmer fra Monica

    SvarSlett
  3. Hei Christina, så koselig at du la igjen noen ord ღ - og såååå kjekt å se inn her til deg igjen... Det var en stund siden :) Vakre og inspirerende bilder og blogg du har og jeg gleder meg til å titte inn her til deg fremover ღ Sommerklem fra Mette :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com