fredag 1. januar 2016

Godt nyttår ♥


God 1.januar .
Da står et helt ubrukt & nytt år foran oss.
Hvordan blir dette året må tro ?
Jeg håper det blir fylt med opplevelser,nye minner og ikke minst 
kjærlighet. 


Vår lille familie feiret nyttår i år,samlet rundt bordet
spiste vi nydelig lammelår.
Når klokken nærmet seg 00,gikk vi ut. Sendte opp noen raketter og
koset oss med synet som møtte oss kl 00. 
En himmel full av farger. 


.. nå er julen over. Pakket den bort.
Nå er det ryddig og rent,å vi 
er klare for å ta imot 2016 og alt det har og by på.

Godt nyttår,må det bli det beste for DEG 

Hjerteklemmer fra meg 

3 kommentarer:

  1. Hei og riktig godt nytt år til deg.
    Tusen takk for komentar hos meg. Trivelig med nye "lesere"
    Vil gjerne linke og følge din blogg. God nyttårskveld. Klem fra Ella

    SvarSlett
  2. Så herlig å starte med nye blanke ark :) Nydelige bilder og farger :)

    Ønsker deg og dine et Godt Nyttår

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com