torsdag 25. februar 2016

Perleblomst gir vårstemning


.. det er den løkblomsten som jeg liker aller best,men snart må jeg vel kjøpe inn litt
påskeliljer. Disse er jo også kjempe fine. 


tilbake til vårstemingen,vel inne er den til stede.. utenom at vi fyrer vi peisen for at 
det er så kaldt ute. Så ikke mye som minner om vår her,men vi har jo snømåneden mars 
igjen,så forhåpentligvis blir det mye sol & fint vær selv med snø.


Lurifax koser seg inne siden det er så kaldt ute. 
Barna har vinterferie,så nå skal jeg hive meg rundt å vaske litt før
jeg har lovet dem vaffefkaker. 

Ha en fin torsdag alle sammen.
Klem Christina 

2 kommentarer:

  1. Så fin perleblomst! Et sikkert vårtegn når de kommer i salg. Ser masse forskjellige løkblomster om dagen i butikkene, får lyst til å kjøpe alle! Veldig søt Lurifax som koser seg inne:)
    Ha en fin dag...her er det nydelig vær. Er akkurat ferdig med husvasken og skal snart ut på tur med hunden.

    Ønsker god helg samtidig.
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com