lørdag 21. mai 2016

Hagesesongen er startet

God lørdag! 
Nå har jeg fått ut litt blomster utenfor,så koselig. 
Og ikke minst kjempe kjekt og holde på med blomster. 


Lavendel er fast inventar ute når det kommer til blomster.
Dette liker både jeg & sommerfuglene. 



Bare de siste dagene har det blitt kjempe grønt her nord også. Vi har jo 
hatt endel regnvær,noen dager så kaldt at det er kommet sludd og snø. 



Men idag har det vært grått,men så varmt som +16 uten at solen stakk fram
I morgen er det meldt sol fra blå himmel,jeg gleder meg. 


Dronning Ingrid har også fått kommet ut,disse er så nydelige. 
Så de tilhører både inne & ute hos meg.



Fikk også kjøpt to nye rosen busker. 
Celestial heter denne rosebusken.
Vakre lyse rosa roser skal komme opp på den,så denne går ned i jorden i morgen.
Jeg gleder meg til å forme hagen mer og mer som jeg vil.

Håper alle har hatt en fin dag
- nå skal jeg krype inn i kroken på sofaen sammen med mannen.

Klem Christina 

2 kommentarer:

  1. Så fine blomster du har valgt! Lavendel er 100 % must hos meg, har den gjerne i flere varianter. Hos meg er det ikke gjort istand med sommerblomster enda, ser frem til å kjøpe inn jeg også:) Ha en fin søndag!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Heisann... takk for koselig hilsen hos meg. Lavendel har jeg også sansen for, men jeg er stadig uheldig og får dem ikke tilbake på våre. Jeg prøvde meg til og med på noen barn fra lavendel som en kollega fikk tilbake år etter år. "Alle andre" får dem tilbake om våren, synes jeg som må kjøpe nye! Det er alt gjort.
    Ha en riktig fin uke... håper "sommeren" kommer tilbake nå.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com