mandag 23. mai 2016

[ Mandag] - Vårlig vitrinskap

God formiddag 
Håper dere har en god start på mandagen.



Her har vitrinskapet fått seg en vask &
litt vårlige/sommerlige farger har dukket opp inne i skapet.


Jeg elsker Greengate,så det må til inne i skapet. Vakkert er det
må se om jeg kanskje får kjøpt litt nytt i den serien også.



Deilig med alt man kan krysse av "to do" lista . 
Nå er det gjort. 





Nå skal jeg sette meg ned å drikke en kopp kaffe
før jeg fortsetter ferden med vaskebøtten.

Ha en fin dag!
Klem Christina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com