søndag 31. juli 2016

En finfin søndag


med en blomsterbukett plukket av barnehender som kan pynte bordet når vi får besøk.


En mamma som hiver ihop en røre og lager muffins
& fant ut at det manglet ikke på muffinsformer . 


Så gøy å punte litt med farger,så koselig med besøk. 


.. og minste jenta fikk pakke fra Gudfar og Linda 
- Tusen hjertelig takk!
Kjempe koselig besøk & i tillegg fikk gudmor & gudfar kose seg med gu´banet . 
En kjempe fin avslutning på helga.
Nå er det bare å gjøre seg klar for ei ny uke,med jobb for mannen.
Jeg og barna skal kose oss litt ekstra her hjemme. 

Ha en fin kveld.
- Christina 

1 kommentar:

  1. Fantastisk fine bilder du tar! Likte så godt fargene på disse.
    Mvh
    Ingrid

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com