lørdag 30. juli 2016

Etter en liten kveldstur


rundt huset kan jeg konkludere med at vi snart kan høste inn litt bær.
Både ripsbærene og solbærene lyser i mot meg.



En annen ting det er med disse bærene for meg som liker å ta bilder,
er jo at de er så fotogene der de henger røde og fine blant masse grønne blad.
Så nydelig!





nå har vi hatt ganske mye regn de siste dagene,så vi slipper å vanne plantene rundt om kring huset.
Noe godt kommer det av det,men idag våknet vi til sol. Ser ut til å bli en fin dag.


... denne rosenbusken blomstret så fint i fjor,i år er det bare masse knopper men ikke noen roser er kommet ut enda.

Kan jeg være heldig at det kommer etterhvert,eller vil de ikke komme nå rose på denne busken nå når det er så sent på sommeren/høsten her i nord ??..

Ha en fin lørdag alle sammen.
Klem Christina 

1 kommentar:

  1. Jeg bor i Trondheim, og mange av mine roser står også i knoppestadiet enda, men jeg tror nok de spretter ut før frosten kommer.. Da kan vi jo glede oss over roser langt utover høsten.. (Jeg mener jo at det må være dumt at hagen er finest den perioden vi er bortreist på ferie..) Lykke til.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com