tirsdag 23. august 2016

Barnehage - jenta vår


God tirsdag alle sammen !

Håpe dagen har vært fin hos dere.
Innom med et lite bilde av den fine barnehage jenta vår.
Hun var blid som en sol på morgenen & gledet seg bra til å dra i barnehage.
Å det hørtes virkelig ut når hun kom hjem at hun hadde koset seg i barnehagen. 
Nå ligger to av tre å sover søtt,bare eldste mann som enda er våken.
Han kom akkurat hjem fra første istrening med hockeylaget sitt. 
Han strålte om kapp med solen & gleder seg allerede til neste trening. 
Nå skal jeg gå å gjøre klart til i morgen med matpakken & den slags.

Kjempe koselig at dere stikker innom & tusen takk for koselig ord dere legger igjen.




2 kommentarer:

  1. Åh så dejligt at børnene glæder sig til skole og fornøjer sig der.
    Skønt at de også nyder sport. Godt for både krop og sjæl.

    Rigtig skøn onsdag
    Charlotte

    SvarSlett
  2. Er så moro når ungene gleder seg over å begynne på skole, barnehage, og treninger. Jeg som bestemor gleder meg til jeg skal på trening. Er deilig med ferie, men det er godt når hverdagen begynner igjen. Tusen takk for hilsen i min blogg.

    Ha en vakker onsdag.

    Varm hilsen fra nord.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com