onsdag 12. oktober 2016

På en ellers grå onsdag





er det godt det enda er litt farger ute i naturen.
Men det merkes at høsten er snart på hell her i nord & vinteren kommer med flere spor.
Ikke mange blader på trærne igjen,å de som er igjen er gjerne gule eller brune. 
Vi har ikke hatt så mye VÆR her,da tenker jeg på vind å slikt nå.. det kommer vel kanskje,
men er bare å nyte tiden som er nå..
Nå er barna snart hjemme,middag skal lages & i kveld er det fotografering som står på planen.

Nyt dagen.
Klem Christina 

4 kommentarer:

  1. Vakre bilder, jeg blir aldri lei av å se alle de fine høstfargene som er rundt oss nå. De bollene du bakte i forrige innlegg så gode ut..namnam:))
    Ha en fin kveld og kos deg med fotograferingen!
    Klem Jorunn

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder!!! Var akkurat som om sola skinte...:)
    Ha en kos kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder og vakre farger :) Vi får håpe på en fin rest av høsten. Skulle ønske vi ikke hadde den sommertiden jeg- at vi skulle fortsatt hatt klokka på det den er nå. Blir så veldig mørkt når den skal stilles igjen.

    Ha det så fint

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  4. Flotte høstbilder! Det er grått og kjedelig nå, men sånn er høsten.

    God helg!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com