søndag 25. desember 2016

Gledelig jul


God 1.juledag. 
Da var juleaften overstått & her ser dere noen fornøyde barn som 
var veldig klar for å åpne pakkene som ventet på dem.
De ble enda mer fornøyde når de så va som var inni.


Først på juleaften var vi samlet hos søstra mi,der spiste vi ribbe og koset oss.
Før det ble pakkeåpning & nissebesøk.
Så dro vi hjem for å åpne de siste gavene & roe ned før det var natt. 
En kjempe fin dag. 

Idag har vi koset oss med all julesnøen som heldigvis kom.
Så deilig vær ute,mildt men likevel nok snø til å både ake & gå på ski. 


Måtte knipse noen bilder av det fine lyset ute & ikke minst mine fine
små som storkoset seg ute. 


Isabella jula 2016


Sondre jula 2016


Isabella jula 2016


Gabriella jula 2016


Sondre på vei ned på rompeakebrett. 

Herlige 1.juledag.
Vi gikk i pysjen til langt ut på dag,koset oss med leking & film.
Før vi gikk ut før å nyte dagslyset & snøen.
Så laget vi oss boknafisk til middag.
Og nå koser vi oss vidre med spill & film.

I morgen tradisjon tro er det middag hos mamma & pappa.
Det blir koselig det.
Håper dere har noen fine juledager sammen med deres kjære
& nyter hverandre.

Stor juleklem fra meg. 

4 kommentarer:

  1. ohhhhhh toll... ihr habt schon SCHNEE...
    bei uns nur auf den BERGEN,,
    hier unten im TAL müssen wir noch warten...

    süße BILDER...

    wünsche noch wunderschöne FEIERTAGE
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    SvarSlett
  2. Så fine bilder av barna dine! Julesnø skulle jeg ønske at vi også fikk, men det ble det ikke noe av i år så langt. Nå venter vi på stormen her i innlandet også. Fortsatt god jul!

    Klem

    SvarSlett
  3. Herlige julebilder av familien! Fortsatt god jul:)
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder!
    Likte spesielt det første ♥

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com