onsdag 14. juni 2017

Blomster er vakre...


ting å fotografere. De står i ro ;) Og ikke minst blir de uannsett vakre når du fotografere dem.
Kommet litt blomster ute nå,blir gøy å pynte litt mer når vi er ferdig med inngangspartiet/gangen.



Noen stauder blomster også nå,det er så frodig og fint utenfor nå.
Kunne det ikke bare vært sånn her hele tiden...


Nei,nå skal jeg stelle de minste barna,så blir det litt avslapping i sofakroken.
Kjenner jeg trenger det.

Ønsker alle en fin kveld.
Klem Christina.
Vi blogges!

2 kommentarer:

  1. Happy to find your blog today! Thank you for sharing the beautiful photos!!

    SvarSlett
  2. Kjempefine blomsterbilder!
    God helg🌞😊
    Klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com