søndag 11. juni 2017

Jentene og litt snapchatbilder





God søndagskveld.
Jentene ville ha kjole på seg,da utnytte jeg situasjonen til å kle dem likt & ta noen fine bilder.
Ble kjempe fornøyd med dette ! Så gøy når resultatene kommer.



1. 6 juni hadde vi bursdag i huset,minste vennen ble hele 5 år. Hipp hipp!
2. Vi har hatt mye fint vær & ikke minst varme. Helt nydelig!
3 . En liten selfie må til når man er så fornøyd for at gangen begynner å ta form.
4. Helgerosene ble peoner,verdens fineste!
5. En liten kjøretur er deilig i varmen,da flyr håret i vinden.
6. Var på skattejakt hos svigermor & noen skatter ble med hjem.

Ønsker dere alle en fin kveld & ei god natt.

Klem Christina .

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen som var til minstemann!For et nydelig bilde av jentene i de fine kjolene sine, flotte de andre bildene også! Ha en gin kommende uke😊 Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. For et herlig bilde av jentene!

    Ønsker deg en flott kommende uke:)

    Klem Caroline

    SvarSlett
  3. Nydelige jenter! Koselig å se glimt fra Snapchat også. Jeg er enig med deg i at SOME ikke er det samme som å følge og lese blogger! Du er jo så flink til å oppdatere, hos meg merker jeg det går lengre mellom innleggene når engasjementet mangler. Men jeg savner å skrive! Så jeg kommer til å fortsette med det, like mye for min egen del. Jeg syns det er så koselig å ta vare på minner på den måten. :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com