tirsdag 13. juni 2017

Noen gammelt og noe rosa

God tirsdag! 
Hvordan har dere det ?
Her pleies sommerforkjølelse hos noen av barna,mens mor prøver å få orden uteområde med litt
blomster.
Nå har jeg plantet en rosa dahlia oppi en gammel kaffekjele.
Fikk den av svigermor ♥
Ellers bruker vi tiden på ettermiddagen på gangen vår. Det begynner å bli ferdig der nede.  Vegger,tak & gulv er lagt. Vinduene er satt inn. I dag sier mannen at han skal få opp foringene rundt vinduene innvendig. Da kan mor i huset få hengt opp gardiner og pyntet vinduskarmen. hihi! 


I går var vi også og hentet 2 pakker på posten,den ene pakken var med de fine taklampene som vi hadde bestilt til taket nede i gangen.
Jeg ble positivt overrasket.
Gleder meg til de kommer opp,da skal jeg ta bilde.

Ønsker alle en fin dag vidre,solen skinner & jeg skulle ønske jeg kunne tilbringe tiden ute istedefor inne.

Klem Christina

1 kommentar:

  1. WUNDERSCHÖN die DAHLIE
    GENAU meine FARBE
    den KINDERN gute BESSERUNG
    wünsche noch einen schönen TAG
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com