mandag 14. august 2017

Snart førskolejente ♡


... tenk om en uke er det tilbake i barnehagen for den minste vennen min. Tenk dette er siste året ditt i
barnehagen. Det er så rart å tenke på at vi er det allerede. Tiden går så altfor fort! 
Nyt den lille venn 



Blomstrene inne blomstrer som aldri før,men ute er det ikke mye som minner om noen
fine sensommer dager.
Her regner det alle veier. 


Barndomsskoene til pappaen i huset,di står fint som pynt på kommoden min.
Kjenner det skal bli godt å bare slappe av resten av dagen,sliten av denne mandagen gitt.

God kveld alle.

Klem fra meg til deg 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com