fredag 4. august 2017

Vi nyter de siste feriedagene








Siden mammaen de siste dagene har hatt besøk av den noe fæle omgangssyke,trengte både 
små & store litt frisk luft.
Når vi dro hjemmefra regnet det litt,men det skulle vise seg at kvelden skulle bringe flere farger enn bare grått. 
En nydelig kveld,vi fisket litt.. fikk litt makrell & ungene var storfornøyde med fangsten.
Skal heldigvis ikke så mye til . 
Frisk luft gjorde susen på kvalmen,så nå er formen enda litt bedre.
Og jeg kan heldigvis gå inn mot de siste dagene å nyte de før arbeidet kaller.
Jeg gleder meg!

Ha en fin fredag & ei god helg.

Klem Christina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com