søndag 12. november 2017

God søndag !


Jeg ser her inne at jeg ikke har blogget siden 22 oktober,nei og nei.. dagene fyker avgårde og jeg 
klarer vist ikke å holde følge med alt .. 
Tulipanene er kommet i butikkene og da var jeg snar med å få de i hus også.
Noe så nydelig altså. 


Inne på kjøkkenet har benkeplaten blitt ny. Vi kjøpte slik kontaktplast og fikk det på.
Vi ble kjempe fornøyde. 
Kjøkkenet ble jo nesten nytt! 

Idag er det jo farsdag,hipp hurra for alle fedre rundt om i verden.
Dere er flinke! 
Her har vi koset oss med kake & familietid. 

Håper dere har en fin søndag,tenk nå er vi snart inne i den fineste tiden av året..
Nemlig førjulstiden. 
Jeg gleder meg!


Stor klem fra meg til dere som er innom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com