lørdag 25. november 2017

Rødt sniker seg inn



mer og mer for hver dag som går . 
Her ser dere litt av adventslysene i år. Den blir nok pyntet med litt mer mose og grønt. 
Men det er jo disse fargene jeg liker. 
Natur,rødt og hvitt. 
Landlig og fint. 

Ute har vi hengt opp lysene på gjerdet,så fint det ble. 
Så koselig med ekstra lys ute når det er så mørkt. 

Idag har jeg også laget hjemmelaget fløtekaramel,det slå godt ann her.
Viser dere bildene i neste innlegg,for de må stå i kjøleskapet natten over. 

Nyt lørdagen,det skal jeg!
Nå venter det biff og litt rødt i glasset nede.

Lørdagsklem 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com