tirsdag 2. januar 2018

Husmorpoeng


.. egentlig etter første dag på jobb etter juleferien skulle jeg bare slappe av,men 
når jeg hadde litt ekstra energi måtte den utnyttes. 
Så da ble fryseren 8 brød og 40 rundstykker rikere. 




Nå kan jeg klappe meg selv på skuldra,ta kveld med god samvittighet.
Og ikke minst håpe at det ble litt husmorpoeng i boka mi .. hihi.. 

Jeg har også et nyttårsforsett om å få blogget mer. 
Helst hver dag,men i hvert fall opptil flere ganger 
i uken. 
Så det skal jeg prøve på! 

Ha en god kveld 
& god natt.

Klem Christina 


2 kommentarer:

  1. Så deilig å være proppfull av energi, og ekstra deilig når det betyr nybakte brød til kveld! (",)
    Jeg hadde samme forsett som du i 2017 - ett innlegg per uke - og det klarte jeg. Det endte faktisk med 54. Det var motiverende å ha et sånt mål, det utfordra meg til å jobbe litt strukturert. Lykke til!

    SvarSlett
  2. Da har iallefall ferien din virket som den skal, når du starter full av energi. Å ha fryseren full av hjemmebakte brød, er bare såå herlig. Nyt januar. Klem fra Inger Johanne

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com