tirsdag 30. januar 2018

Idag e dagen..


...da det va ekstra godt å klemme ungan mine ekstra hardt. 
...da en klem og et varmt smil finn veien til hjerte mitt. 
... da det finnes et tonn med følelsa ,men som e vanskelig å sortere. 



... da en blomsterbukett varme ekstra mye.




.. da bestevenn min på 4 bein skjønne at ting ikke e helt som det skal 
å legg hode på fanget. 


... det e også dagen der det blir tidlig kveld,og æ kan våkne opp til en ny & fin
dag i mårra. 

Takk for idag! 

Ha en fin kveld alle 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com