tirsdag 9. januar 2018

Lykken er

blomster som gir meg en vårlig følelse. 
Løkblomster som her .. perleblomst er nydelige.
Og de gir meg en god følelse. 
Gleder meg til de spretter frem.




De er nydelige. 
Må nok kjøpe flere etterhvert,men det ble med disse to idag.


Siden Mestergrønn hadde tilbud tulipaner for oss som er medlem der,
så ble det to store buketter. 
Det er også noe jeg elsker å pynte med i disse tider.
Syns denne kombinasjonen også var veldig fin.

_Jeg klapper meg selv på skuldra for all blogging i det siste,men
igjen det handler jo om prioriteringer_ 

Nyt resten av kvelden!

Idag har vi hatt ukas store handledag,så nå først skal jeg sette meg ordentlig ned.
Handlet mat for ei hel uke og fått alt plassert  
En hel dagsjobb spør du meg :-p 

Klem fra meg til deg som titter innom . 

1 kommentar:

  1. Vinterlig og vårlig på samme tid, fine bilder. Riktig godt nyttår til deg og dine.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com