torsdag 29. mars 2018

Gla påsk


God morgen skjærtorsdag. 
Tenk,plutselig var påsken her. Denne tiden av året syns jeg går så fort.
Og når vi nærmer oss på våren/sommeren går det enda fortere.. Akkurat som feriene.. 
De raser avgårde. Idag har vi ingen planer,og godt er det. Ute blåser det & snør,
så da føles det veldig fint å bare nyte dagen inne. Kanskje blir det litt påskekos. 
I går bakte jeg noen skoleboller,barna hadde lyst på det.. 
hva gjør ikke a mor for barna ..


Litt påskegule blomster måtte til for å få litt stemning her hjemme. 
Er ikke så mye som minner om påske,men blomster... det er det her. 
Håper dere nyter fridagene sammen med familie & venner. 
Og slapper av,det skal nemlig jeg prøve på. 

Stor påskeklem fra meg til deg

2 kommentarer:

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com