torsdag 22. mars 2018

Noen tanker fra natten som mamma


God torsdag ! Nå har jeg akkurat fått i meg litt frokost og en kopp kaffe. 
En skål med god kornblanding og kesam. Deilig frokost! 

Var oppe tidlig idag,sånn rundt 0430. Minste snuppa kom springende inn på rommet ,lei seg 
for hun hadde hatt mareritt på besøk. 
Hun la seg ned,tok et godt tak rundt armen min å slik lå
hun til hun sovnet. Men før hun sovnet sa hun " Mamma,du e så god du".. 
Å akkurat der så gjorde det ingenting at hun lå der å det ikke ble flere timer søvn på mammaen,
For de ordene gjorde det så verdt det. 
Ingenting varmer vel mer enn å få høre slike ting fra barna. 




Fine Gabriellasnuppa vår som begynner å bli stor,tenk skole til høsten. 
Men for alltid vil du være mammas lille hjerte .

Håper torsdagen blir fin for dere som titter innom.

Klem Christina


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com