torsdag 26. april 2018

Blomstrende torsdag


Heisann alle som titter innom. 
En stund siden sist her altså.
Har prøvd meg 50 % på jobb de siste ukene,men det ble for mye for skuldra / armen. Så nå er jeg tilbake i 100 %. Neste uka blir det Tromsø,håper på noe svar der.


Endelig er favorittblomstrene kommet i butikken.
Peoner de er fantastisk fine. Og lukter himmelsk! 
Det begynner å bli vår altså. Liker! 
 Litt potteroser ble også med meg hjem,jeg er nok litt for glad i blomster altså. 
Å snart er tiden inne for å ordne utenfor med blomster og pynt. 
Gledelig! 
Det er litt forandringer her hjemme,men det får dere høre mer om neste gang. 
Men det blir en fin sommer,det har jeg trua på. 

Ha det fint så lenge. 
Klem Christina  

1 kommentar:

  1. Herlig blomster! (",) Håper du får noen gode svar i Tromsø, lykke til. God helg så lenge.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com