søndag 13. mai 2018

En helgetur til vakre Andenes



 God søndag . 
Og vel overstått den første langhelgen i mai måned.
Vi tok å hektet på vognen på bilen og kjørte en tur bort på torsdag.
Hvor deilig var ikke det. 
Første stopp var Sortland. 
Der stoppet vi på torsdagen,sov over der 
og var innom noen butikker å shoppet litt på fredagen. 


Fredagen kjørte vi avgårde til Andøya, Andenes og Bleik.
Var å kikket på gamle hus,Andenes fyr og mer til.
En kjempe fin & sjarmerende plass . 
Det øverste bilde her viser et hus som måsene hadde tatt over. 
Jeg mistet tellingen på hvor mange måser som var der 
og hvor mange reir. 
Men mange var de. 



 

Vi må bli flinkere til å besøke disse plassene her nord,de er nydelig.
Og når vi i tillegg fikk så fint vær som vi kunne nyte på fredagskvelden.
Ja,da var hele turen verdt bare det. 
En nudelig strand på bleik & en vakker solnedgang . 
Var alt jeg trengte. 
Og selvfølgelig noen blide og fornøyde barn.
De fikk til og med prøvd fiskelykken,det var de strålende fornøyd med.
Nå er det bare å ta fatt på en ny uke & forberedelser til den o store 17 mai.

Nyt kvelden.

Klem Christina

2 kommentarer:

  1. Så artig å se bilder fra vakre Andenes på bloggen din,vi har bodd der i over 3 år.
    Andøya har en stor plass i mitt hjerte,

    Ha en fortsatt fin dag,
    Klem, Ida

    SvarSlett
  2. Takk for vakre bilder. Jeg kjenner :-))) ... jeg var i vakkert vær i februar i år i Andenes... så deilig - DEILIG ER JORDEN -
    Hilsen til deg. Viola

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com