søndag 27. mai 2018

Mine små må også få litt frokost

God søndag alle sammen!

Mange sier jo at de ikke gir fuglene & andre små dyr i skogen mat i løpet av sommeren,men jeg gir både vinter som sommer. Jeg syns det er så koselig med fugler rundt huset & ikke minst disse søte skapningene her …

5013galleri 27.06-2013Ekorn8

De er så nydelig,og i flere år har vi hatt besøk av ganske mange som kommer innom her å spiser litt. Selv med både katt & hund har det gått veldig bra. Nå har jeg lagt ut noen ekstra godbiter til både fuglene og ekornene. Så da er det bare å vente å se,kanskje blir det flere fotoglimt av disse små.

Ha en fantastisk søndag,her blir det saltkjøtt til middag før det blir bursdag til eldste tantebarnet vårt.

Klem Christina

1 kommentar:

  1. Åh så fine billeder! Jeg gør lige som dig og fodrer hele året. Det giver mange glæder, når man kan kigge på egern og fugle tæt på.
    Jeg havde besøg af en ræv og en spurvehøg i dag.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com